Často kladené otázky

V e-shope altamagica.sk sa úhrada sa uskutoční v momente, keď odošlete svoju objednávku. Platíte buď kartou, alebo online prevodom, a to aj v prípade, že ste si zvolili osobný odber. Keď pripravíme tovar na vyzdvihnutie, dáme vám vedieť e-mailom. Keďže máme pochopenie pre počiatočnú nedôveru, môžete za tovar zakúpený v e-shope platiť aj na dobierku. Viac v našich VOP.

 

Aj keď si kúpite tovar v e-shope altamagica.sk, môžete si ho bezplatne vyzdvihnúť osobne na adrese Andreja Sládkoviča 1 v Banskej Štiavnici. Tovar však doručujeme aj na vašu domácu adresu prostredníctvom prepravnej spoločnosti.

Pošleme vám e-mail o každej aktualizácii stavu objednávky.

To sa síce u nás nestáva, ale ak by predsa len k takejto nepravdepodobnej situácii došlo, tovar nám vráťte do 14 dní. Osobne na adrese Andreja Sládkoviča 1 v Banskej Štiavnici alebo poštou (so sprievodným listom) na adresu Gashpar s.r.o, Andreja Sládkoviča 1, 969 01 Banská Štiavnica. Podrobnosti nájdete v našom Reklamačnom poriadku.

V poriadku, máte na to právo. Vráťte nám ho do 14 od zakúpenia. Poprosíme nepoškodený, nerozbalený. Osobne na adrese Andreja Sládkoviča 1 v Banskej Štiavnici alebo poštou (so sprievodným listom) na adresu Gashpar s.r.o., Andreja Sládkoviča 1, 969 01 Banská Štiavnica.

Buď osobne na adrese Andreja Sládkoviča 1 v Banskej Štiavnici, alebo písomne zaslaním reklamovaného tovaru na adresu Gashpar s.r.o., Andreja Sládkoviča 1, 969 01 Banská Štiavnica. K tovaru pribaľte, prosím, kópiu daňového dokladu a sprievodný list, v ktorom popíšete dôvod reklamácie. Reklamáciu vybavíme najneskôr do 30 dní. Ak si želáte, aby vám reklamáciu vyzdvihol niekto iný, stačí nám dať vedieť telefonicky a dotyčnú osobu vybaviť originálom príjmového dokladu o reklamácii. Podrobnosti nájdete v našom Reklamačnom poriadku.

Sumu za vrátený tovar vám vrátime podľa našich obchodných podmienokreklamačného poriadku úhradou na číslo účtu, ktoré nám zašlete.